Ролі

Мультиплікатори

Завдання 1  
Відповісти на запитання  
1. Історія мультиплікації  
2. Основи класичної мультиплікації  
3. Види та техніки анімації  
4. Закони анімаційного руху  
5.Принципи монтажу, сценарій і розкадровка  
6.Спеціальний малюнок - створення виразного анімаційного персонажа
Завдання 2
  
Відповісти на запитання тесту :   
1 . Які завдання не вирішує комп'ютерна графіка?      
a . Аналіз зображень ;      
b . Пошук рішення ;      
c . Синтез зображень;      
d. Факторний аналіз;      
e . Редагування зображень.   
2 . На якому етапі еволюції відеопідсистеми комп'ютера починають застосовуватися алгоритми піксельного і вершинного затінення ?      
a . 1 ;      
b . 2 ;     
c . 3 ;      
d . 4 ;      
e . 5 .    
3 . Яку проблему допоміг вирішити AGP?      
a) збільшення обсягу пам'яті;     
b) висновок потоку графічної інформації в окреме русло ;      
c) поліпшення якості зображення.   
4 . На якому етапі еволюції відео підсистеми комп'ютера з'являються перші 2d і 3d прискорювачі ?     
a) 1 ;     b) 2 ;     c) 3 ;     d) 4 ;     e) 5 .    
5 . Які пристрої не входять у відео підсистему комп'ютера?    
a) монітор ;    
b) сканер ;    
c) відеокарта ;    
d) струменевий принтер.    
6. Що не відноситься до сходинок повного процесу рендеринга зображення?    
a) створення вершин ;    
b) створення каркаса ;    
c) накладення текстур ;    
d) розпізнавання об'єктів;    
e) z - буферизація ;    
f) накладення світла;    
g) позиціонування камер;    
h) анімація об'єктів.    
7. Який спосіб передачі даних у комп'ютері забезпечує максимальну швидкість ?    
a) PCI ;    
b) AGP ;    
c) PCI Express.     
8. Який пристрій не входить до структури відео карти?     
a) відеочіпсет ;     
b) відеопам'ять ;     
c) цифро -аналоговий перетворювач ( ЦАП ) ;     
d) відеоПЗУ ;     
e) процесор.     
9. Який з пристроїв не відноситься до різновидів моніторів?     
a) електронно - променева трубка ( CRT) ;     
b) світловипромінюючий діодний (OLED ) ;     
c) лазерний ;     
d) рідкокристалічний ( LCD) ;     
e) газорозрядний .     
10. Який параметр не відноситься до моніторів?     
a) діагональ;     
b) розмір зерна;     
c) тип трубки;    
d) максимальний дозвіл ;    
e) частота регенерації ;    
f) смуга пропускання
g) швидкість друку.    
11. Які типи принтерів не застосовуються в комп'ютерній графіці?    
a) плотери ;    
b) матричні ;    
c) лазерні ;    
d) струменеві ;    
e) фотопринтери ;    
f) LED- принтери ;    
g) багатофункціональні .   
12. Хто вважається основоположником комп'ютерної графіки?    
a) Айвен Сазерленд ;    
b) Брезенхему ;    
c) Білл Гейтс.    
Критерії оцінювання тесту :    
10-12 правильних відповідей - "5"     
7-9 правильних відповідей - "4"     
5-6 правильних відповідей - "3"      
менше 5 - "2"
Завдання 3
  Найбільш цікавим і одночасно складним завданням комп'ютерної графіки та анімації були і залишаються суміщення "живого" відео і синтетичних графічних матеріалів та створення спеціальних візуальних ефектів. Compositing (композітінг) з'явився практично через кілька місяців після народження кінематографа , так як людям швидко набрид звичайний монтаж і почалися перші спроби створення візуальних ефектів. Особливу увагу буде приділено відеомонтажу з елементами композітінга. Цей курс є важливим кроком на шляху до вибору професійної діяльності.   У курсі розглядаються теми:
• розробка сценарію фільму;  
• робота в Autodesk Maya щодо створення тривимірних сцен;
• Робота в Adobe After Effects з імпортованими тривимірними сценами;  
• відеомонтаж з елементами композітінга із застосуванням 2D і 3D графіки;    
• створення фільму на авторські теми.

Аніматори

Завдання 1 
Виконайте роботу в комп'ютерних програмах: 
• Продукти фірми Corel (Corel DRAW, Corel Painter) - вивчення інструментарію програм. 
• Розробка дизайну листівок, календарів і т. ін. 
• Малювання персонажів для мультфільму в комп'ютерних програмах. 
• Продукти фірми Adobe (Adobe Photoshop, Adobe Flash) - вивчення інструментарію програм. 
• Основи обробки фотографій. 
• Створення GIF анімацій.
Створення Flash мультфільмів. Створення Flash листівок з використанням основ програмування.
Завдання 2
Дайте відповідь на запитання.     
 
1. Імітація обертання об'єкта навколо вертикальної осі.      
2. Імітація обертання об'єкта в площині навколо центру.     
3. Зміна кольору об'єкта.    
4. Зміна ефекту. 
5. Переміщення об'єкта.

Художники

Завдання 1    
Відповісти на питання:   
1. Як будуватися зображення в растровій графіці?   
2. Дайте визначення, що таке растровий графічний редактор?   
3. Які розширення можуть мати файли растрової графіки?   
4. Які зображення можна створювати за допомогою растрової графіки?   
5. Яким чином можна одержати растрове зображення?    6. Перерахуйте основні елементи робочого вікна програми Paint.   
7. Якими інструментами ми можемо користуватися при малюванні?
Завдання 2
   
№1.
   Скільки біт відеопам'яті займає інформація про одному пікселі на чорно - білому екрані (без напівтонів)?
Розв’язання. Для чорно -білого зображення без півтонів K = 2. Звідси b = 1.
Відповідь: 1 піксель .

   № 2   Скільки кольорів може відображати монітор, якщо для зберігання стану кожного пікселя відводиться 24 біти ?
Розв’язання Визначаємо за таблицею K для b = 24 . K = 16777216 .
Відповідь : 16777216 кольорів.
   
 №3   На екрані з роздільною здатністю 800х600 висвічується 16- кольорове зображення . Визначити обсяг однієї сторінки відеопам'яті в кілобайтах.
Розв’язання
  
1) Визначаємо за таблицею кількість біт відеопам'яті b, необхідних для зберігання стану одного пікселя при K = 16 . b = 4 біта .     
2) Визначаємо необхідний обсяг відеопам'яті в байтах : 4х800х600 / 8 = 240000 байт     
3) Визначаємо об'єм пам'яті однієї сторінки в кілобайтах : 240000 / 1042 = 234,375 Кб
Відповідь : 234,375 Кб
   
№4  Об'єм відеопам'яті дорівнює 1 Мб. Роздільна здатність дисплея - 800х600. Яка максимальна кількість квітів можна використовувати за умови , що відеопам'ять ділиться на 2 сторінки ?   1 байт = 8 біт   1 Кб = 1024 байт   1 Мб = 1024 Кб
Розв’язання
  
1) Визначаємо обсяг пам'яті, необхідний для зберігання 1 екранної сторінки : 1х1024 / 2 = 512 Кб   
2) Визначаємо об'єм пам'яті 1 екранної сторінки в бітах 512х1024х8 = 4194304 біт   
3) Визначаємо кількість пікселів на екрані: 800х600 = 240000 пікселів   
4) Визначаємо кількість біт відеопам'яті , що припадають на 1 піксель : 4194304 / 240000 = 17,48 біт   
5) Визначаємо за таблицею бітову глибину, найближче і меншу 17,48 значення b . b = 16 6) Визначаємо за таблицею кількість кольорів K для b = 16 . K = 65536
Відповідь : 65536 кольорів.